Быць ці не быць школьнай форме?


Яндекс.Метрика

Архіў навін

18.03.2022

Формы і метады барацьбы падпольшчыкаў

  17 сакавіка ў 9 класе быў праведзены чарговы занятак па вывучэнню гісторыі Вялікай Айчыннай вайны ў рамках інфармацыйна-адукацыйнага праекта "Школа Актыўнага Грамадзяніна" на тэму "Формы і метады барацьбы падпольшчыкаў". Вучань азнаёміўся з галоўнымі напрамкамі і мэтамі дзейнасці падпольнага руху, а таксама прааналізаваў сістэму кіравання і сетку падпольных арганізацый па ўсёй краіне. Вучань вызначыў некоторыя формы і метады антыфашысцкай барацьбы на аснове ўжо вядомых яму фактаў і падзей Вялікай Айчыннай вайны і зрабіў выснову аб значэнні дзейнасці падпольшчыкаў ў разгроме нямецка-фашысцкіх захопнікаў к бітве пад Масквой. Увага была нададзена вядомым прадстаўнікам руху, якія рызыкуючы сваім жыццём аказвалі супраціўленне ворагу: А. Мазанік, М. Осіпава, Н. Траян, К. Заслонаў, З. Партнова і інш. Дзевяцікласнік зрабіў выснову, што масавая падпольная антыфашысцкая барацьба дазволіла Чырвонай Арміі перайсці ў контрнаступленне і дасягчы перамогі над гітлераўскай Германіяй.