Быць ці не быць школьнай форме?


Яндекс.Метрика

Дзіцячыя і моладзевыя аб'яднанні

Аб арганізацыі:

https://brpo.by/o-nas/

https://t.me/brpoby/582

Устаў БРПА:

https://brpo.by/o-nas/

Нашы кіраўнікі:

Аўдзеева Марына Мікалаеўна

педагог-арганізатар

Талісман БРПА:

Фірменны стыль БРПА:

https://brpo.by/vozhatym/press-kit/

Адукацыйная платформа для важатых:

https://brpo.by/vozhatym/

Адукацыйная платформа для піянераў:

https://brpo.by/pioneru/

Мультфільмы пра арганізацыю «Будзь у камандзе Агеньчыка»:

https://www.youtube.com/watch?v=9EFWvTKyo8о
https://www.youtube.com/watch?v=k8bOcENz7lo

Бацькам аб БРПА:

https://brpo.by/pioneru/roditeljam/

Наша піянерская дружына:


У нашай школе створана і актыўна працуе піянерская дружына "Блакітная планета".

Тут дружна жывуць акцябраты і піянеры.

Усяго ў дружыне 1 акцябрацкі атрад - "Сонечны".

 Нашы сімвалы

Нашы традыцыйныя справы:

1. Прыём у піянеры (верасень, сакавік, май).

2. Гульня "Падарожжа па краіне акцябрат", (верасень, май)

3. Прыём у акцябраты (кастрычнік)

4. Акцыя "Ветэран жыве побач" (кастрычнік, снежань, люты, май)

5. Свята, прысвечанае Дню маці (кастрычнік)

6. Інтэлектуальны марафон (лістапад)

7. Навагоднія і калядныя святы (снежань – студзень)

8. Дзень юнага героя-антыфашыста (люты)

9. Акцыя "Абаронцам Айчыны прысвячаецца" (люты)

10. Акцыя "Са святам вясны "(сакавік)

11. Вахта памяці (май)

 

Мы ўдзельнічаем у раённых справах:

Гульня «Зарніца»

Дабрачынная акцыя «Цуды на Раство»

Наша дружына налічвае 40 члены, з іх: акцябраты - 18, піянеры-16. Старшыня савета дружыны – Рулінская Анна, вучаніца 8 класа, лідар піянерскага руху.

Намеснік старшыні савета дружыны – Барсукевіч Кірыл, вучань      7 класа.

МЕДЫА-ЦЭНТР

Асноўныя напрамкі работы школьнага прэс-цэнтра:

-   Выпуск школьных навін.

- Выпуск піянерскай газеты "Вецер змен" (падбор артыкулаў, ілюстрацый, фатаграфій, малюнкаў)

-   Ўсебакова адлюстроўваць школьнае жыццё: школьныя, раённыя і гарадскія святы і мерапрыемствы;

-  Распавядаць аб цікавых людзях нашай школы (вучняў, настаўнікаў, бацькоў, выпускнікоў), выбітных асобах нашага раёна і краіны;

-  Публікацыя творчых работ навучэнцаў нашай школы (Вершы, апавяданні, п'есы, аповесці).

-   Усе нумары газет павінны захоўвацца ў піянерскім пакоі і быць даступнымі ўсім жадаючым, газета павінна з'яўляцца своеасаблівым летапісам школы.    

Кіраўнікі вучнёўскага прэс-цэнтра: Аўдзеева Марына Мікалаеўна

Рэдактар вучнёўскага прэс-цэнтра: Хандрыка Анастасія

Рэдактар вучнёўскага тэлебачання: Васько Вольга

Журналісты: 

Карэктар: Ліхтар Станіслаў

Дызайнер: Стральчэня Марыя

Вядучыя тэлебачання: Ціхан Паліна

Аператар: Бубнова Надзея

Выпускі навін:

БРСМ

Членам ГА "БРСМ" можа быць любы грамадзянін Рэспублікі Беларусь, асобы без грамадзянства, а таксама замежныя грамадзяне, якія пастаянна пражываюць у Рэспубліцы Беларусь, ва ўзросце ад 14 да 31 года, якія прызнаюць статут і праграмныя дакументы ГА "БРСМ".Грамадскае аб'яднанне "Беларускі рэспубліканскі саюз моладзі" з'яўляецца правапераемнікам камсамола Беларусі, Саюза моладзі Беларусі, Беларускага патрыятычнага саюза моладзі, Беларускага саюза моладзі. Рашэнне аб яго стварэнні было прынята 6 верасня 2002 г. на аб'яднальным з'ездзе. 

Мэтай з'яўляецца стварэнне ўмоў для ўсебаковага развіцця моладзі, раскрыцця яго творчага патэнцыялу, садзейнічання развіццю ў Рэспубліцы Беларусь грамадзянскай супольнасці, заснаванага на патрыятычных і духоўна-маральных каштоўнасцях. Беларускі рэспубліканскі саюз моладзі аб'ядноўвае ў сваіх шэрагах неабыякавых людзей, тых, хто не збіраецца сядзець, склаўшы рукі, а сам гатовы прыкласці свае сілы, выкарыстоўваць свае здольнасці для таго, каб зрабіць цікавей, ярчэй, асэнсавана сваё жыццё і жыццё сваіх аднагодкаў.

Вучнёўскае самакіраванне

Вучнёўскае самакіраванне - гэта спосаб арганізацыі жыццядзейнасці вучнёўскага калектыву, які прадугледжвае актыўны ўдзел усіх навучэнцаў на аснове самадзейнасці ў прыняцці і рэалізацыі рашэнняў для дасягнення грамадска значных мэтаў.

Вучнёўскае самакіраванне вызначаецца канчатковай мэтай – фарміраваннем высокамаральны асобы, спецыяліста, грамадзяніна, патрыёта.

Прававой асновай дзейнасці вучнёўскага самакіравання з'яўляюцца: Кодэкс Рэспублікі Беларусь "Аб адукацыі", Закон Рэспублікі Беларусь "Аб правах дзіцяці", Канвенцыя ААН "Аб правах дзіцяці»

Вучнёўскае самакіраванне

  1. Пазіцыйны блок

Мэта - Фарміраванне ў школьнікаў асабістай гатоўнасці да самарэалізацыі ва ўмовах сучаснага грамадства праз засваенне навыкаў сацыяльнага ўзаемадзеяння.

Задачы вучнёўскага самакіравання:

- Рэалізацыя права навучэнцаў на ўдзел у працэсе кіравання адукацыйным установай;

-  Стварэнне ўмоў для самарэалізацыі асобы навучэнца: развіццё творчых здольнасцяў, фарміраванне самастойнасці, актыўнасці і адказнасці ў любым выглядзе дзейнасці;

-  Вызначэнне арганізацыйнай структуры вучнёўскага калектыву, закліканай рэалізаваць выяўленыя патрэбы і інтарэсы навучэнцаў;

-    Арганізацыя дзейнасці органаў вучнёўскага самакіравання;

- Выхаванне станоўчага стаўлення да агульначалавечых каштоўнасцей, нормаў калектыўнага жыцця;

-  Выхаванне грамадзяніна з высокай дэмакратычнай культурай, здольнай да сацыяльнай творчасці, які ўмее дзейнічаць у інтарэсах сваёй асобы, грамадства і Айчыны;

-    Падвядзенне вынікаў работы, аналіз яе вынікаў;

-   Фарміраванне ў навучэнцаў патрэбы і гатоўнасці ўдасканальваць сваю асобу, стварэнне ўмоў для развіцця здольнасцяў і інтарэсаў членаў вучнёўскага калектыву, развіццё самастойнага мыслення і самасвядомасці, сацыяльных кампетэнцый, грамадзянскай пазіцыі, грамадзянскай адказнасці;

-  Стварэнне сістэмы самакіравання як выхоўвае асяроддзя школы, якая забяспечвае сацыялізацыю кожнага дзіцяці;

-  Арганізацыя групавой, калектыўнай і індывідуальнай дзейнасці, якая залучае школьніка ў грамадска-цэласныя адносіны.                                                   

Прынцыпы пабудовы і развіцця вучнёўскага самакіравання.

Раўнапраўе-усе павінны мець права вырашальнага голасу пры прыняцці таго ці іншага рашэння;

Выбарнасць-паўнамоцтвы набываюцца ў выніку выбараў і абмеркаванняў;

Шчырасць і галоснасць-праца органаў самакіравання павінна быць адкрыта для ўсіх навучэнцаў;

Законнасць - няўхільнае захаванне прававых і нарматыўных актаў;

Мэтазгоднасць-дзейнасць органаў вучнёўскага самакіравання павінна быць накіравана на рэалізацыю інтарэсаў і патрэбаў навучэнцаў;

Гуманнасць-дзеянні органаў самакіравання павінны грунтавацца на маральных прынцыпах;

Самадзейнасць-творчасць, актыўнасць, самастойнасць навучэнцаў;

Адказнасць - неабходна рэгулярна даваць справаздачу аб праведзенай працы і яе выніках перад прадстаўнікамі Савета, навучэнцамі і настаўнікамі.

Самакіраванне – гэта ажыццяўленне дзіцячым аб'яднаннем ўпраўлення ўласнай дзейнасцю. Кіраванне-аб'яднанне размеркаваных дзеянняў у агульную дзейнасць, накіраваную на дасягненне адзінай мэты.

Для разумення самакіравання прынцыпова важна, што суб'ектам з'яўляецца ніхто іншы, як дзіцячае грамадскае аб'яднанне ў цэлым. Аб'ектам выступае дзейнасць, якая ажыццяўляецца сумесна, т.е. размяркоўваецца на асобныя дзеянні, якія павінны быць скаардынаваны, упарадкаваны і накіраваны на дасягненне адзінага выніку.

Змест дзейнасці органаў вучнёўскага самакіравання

Змест работы органаў самакіравання вызначаецца зыходзячы з вядучых відаў дзейнасці, характэрных для арганізацыі пазаўрочных заняткаў у школе.

Такімі відамі дзейнасці з'яўляюцца:

- Пазнавальная дзейнасць-прадметныя тыдні, сустрэчы з цікавымі людзьмі, інтэлектуальныя гульні, дыспуты, канферэнцыі, кансультацыі (узаемадапамога навучэнцаў у вучобе), распрацоўка праектаў і іх рэалізацыя.

- Працоўная дзейнасць-клопат аб парадку і чысціні ў школе, добраўпарадкаванне школьных памяшканняў, арганізацыя дзяжурства;

- Спартыўна-аздараўленчая дзейнасць-арганізацыя работы спартыўных секцый, спартакіяд, спаборніцтваў, спартыўных эстафет, Дзён здароўя;

- Мастацка-эстэтычная дзейнасць-тэматычныя канцэрты, фестывалі, святы, конкурсы, акцыі, выставы, сустрэчы;

-   Інфармацыйная дзейнасць – прэс-цэнтр (пісьмовая інфармацыя аб жыцці класаў школы).

Уся дзейнасць плануецца самімі навучэнцамі, у ходзе рэалізацыі плана навучэнцам аказваецца дапамога, як на класным, так і на агульнашкольным узроўні.

Самакіраванне не варта разглядаць як ўсёдазволенасць. Гэта ўдзел у кіраванні ўласнымі справамі.

Самакіраванне выяўляецца ў развіцці ініцыятывы, у прыняцці рашэнняў, у самарэалізацыі навучэнцаў.

 НАШЫ ПРАЕКТЫ:

КОНЦЕПЦИЯ Национального поискового проекта«Беларусь помнит. Помним каждого»

Инструкции проекта

1. Инструкция Как войти первый раз

2. Инструкция по добавлению ученика

3.Инструкция для учеников по мобильному приложению

4.Инструкция для учителей по опубликованию ветеранов

5.Куда писать, если возникли вопросы

6. Инструкция для кураторов областей

7. Профиль пользователя